Koulut alkavat ja työt jatkuvat suurimmalla osalla tällä tai ensi viikolla, näin myös markkinointi herää syksyyn.
Usein eri kuntosalit alkavat mainostaa syksyn tullen ( ja tiedän, ulkona ei ole vielä syksy) kuntosali jäsenyyksiä ja muuta mahdollista valmennus tavaraa. Televisiossa aletaan näyttämään uusia laihdutus sarjoja ja media antaa vinkkejä lomalta paluu masennukseen sekä siihen miten pärjätä kylmä ja pimeä syksy joka on taas edessä päin. Tiedän pitkään kuntoklubeilla työskennelleenä että parhaat uus asiakas vyöryt ovat juuri elo-syyskuussa sekä tammikuussa. Tiedän myös että näiden vyöryjen mukana tulleista ihmisistä oman arvioni mukaan vain n. 20-30 % jatkaa ja loput toteavat ensimmäisen kuukauden jälkeen että, joko ei jaksa tai puolen vuoden päästä tajuaa että jäsenyyttä ei olekaan käytetty ihan suunnitelmien mukaisesti. No, 20-30% on parempi kun ei ollenkaan ja harjoitus tekee mestarin?
Haluan tämän kirjoituksen kautta herätellä itseäni sekä teitä siihen mikä on tärkeämpää kuin esim. mitä vaaka sanoo tai miten saisit oikeasti syksyn tullen muutosta aikaan mikäli muutosta haluat. Jos näillä pienillä vinkeillä
saataisiin pysyviä muutoksia aikaiseksi.

Jos nyt tällä hetkellä voit sanoa että voit energisesti, nukut loistavasti ja ruokavaliosi sekä arki rutiinisi sisältävät sopivasti liikuntaa ja toimivat sinulle niin, että tunnet eläväsi omaa potentiaaliasi todeksi niin ehdottomasti jatka samaa rataa, silloin ei ole syytä muuttaa mitään!
MUTTA, jos näin ei ole ja jokin osa-alue arjesta, energisyydestä, painonhallinnasta, tai rutiineistasi kosahtaa, tai yksinkertaisesti pohdit että olisiko olemassa virkeämpää sinua niin silloin on yksi ratkaisu: Muutos jotta muutosta tapahtuu.

Omalla kohdallani arki rutiinien uudelleen rakennus pitkän sairasloman jäljiltä on juuri menossa ja näin myös monilla varmasti kesälomien ja kesähelteiden jälkeen.
Nyt kun on energiaa jälleen keskittyä omaan fyysiseen hyvinvointiin oman henkisen hyvinvoinnin rinnalla niin pyrin puhumaan itselleni samalla tavalla kuin puhuisin kenelle tahansa pt asiakkaalle tai ystävälle ja osan näistä asioista teille tässä myös jaan.

Muutos on aina teoriassa helppo. En usko että on olemassa montaakaan joka ei tietäisi miten kannattaisi syödä tai juoda sekä harrastaa liikuntaa. Käytäntö on kuitenkin aina hieman eri. Käytäntö onnistuu silloin kun todella haluat, kun päätät että olet muutoksen arvoinen ja rakastat itseäsi sen verran että annat itsellesi oikean mahdollisuuden muutokseen. Se ei välttämättä tule ensimmäisestä kerrasta onnistumaan täydellisesti mutta miksi pitäisi pyrkiä täydellisyyteen heti kun muutoshan tarkoittaa jonkun vanhan tavan poistamista tai uuden tavan lisäämistä tai välillä molempia. Itse aloittaisin aina lisäämisestä, tämä on psykologinen juttu, tällöin ei tunnu että jäät jostain tutusta paitsi.

Tämän vuoksi itse rakastan myös työskennellä FitLine tuotteiden kautta asiakkaiden ja tiimiläisten kanssa koska kyseessä on yhden aamu- sekä iltajuoman lisääminen arkeen ja se voi antaa jo hurjasti lisää, ottamatta mitään pois. Yksinkertaisista pienistä muutoksista kannattaa aina lähteä liikenteeseen.

Pysyvä muutos kuitenkaan harvoin tapahtuu niin, että samalla kun aloitat esim salilla käynnin tai terveellisemmän ruokailun niin sisäinen puhe on enemmän lyttäävää kuin itseensä uskovaa ja ystävällistä. Tässä yleensä on iso ero lopputulokseen. Innostus muutokseen ja tarpeeksi suuri tahto tila muutokseen myös illan väsyneinä hetkinä vaatii pitkäjänteisyyttä ja todellista rakkautta itseään kohtaan, ettei anneta liian helposti periksi.

Sitten se kaikkein ihanin osuus missä olemme kaikki nykymaailmassa hyviä; kärsivällisyys. 
Mikään ei tapahdu yhdessä yössä. Harjoittelu todella tekee mestarin ja uusia asioita pitää treenata monia monia monia kertoja ennen kuin voidaan puhua automaatiosta ja rutiinista.
Oli se päivittäisen vitamiini juomat, veden juonti tai säännöllinen syöminen, se vaatii harjoittelua. Aloita pienestä asiasta, älä heitä koko ruokavaliota kerralla uusiksi.

HAASTE:

Itselläni on nyt tavoitteena seuraavat 1,5 vkoa keskittyä säännölliseen ja riittävään veden juontiin ennen kuin aloitan sisäelimiä ja maksaa tukevan D-Drink kuurin 20.8.2018 mihin haluan kutsua myös sut mukaan! Edullista, helppoa, laadukasta ja toimivaa! 
Miksi ja kenelle?
Itse aloitan D-Drinkin käytön sen vuoksi että olen kesän elänyt hyvin huoletonta elämää ja ihoni sekä oloni kertoo sen että on puhdistuksen aika. Enemmän vihreää ja vähemmän sokeria ja tämä kuuri tekee minulle aina terää. Ja koska olen myös joutunut tämän vuoden aikana syömään jonkun verran lääkkeitä niin haluan auttaa kehoani ja tukea myös maksaani hieman enemmän koska se on joutunut tekemään extra töitä.
D-Drink sopii kaikille täysi-ikäisille ketkä haluavat buustata omaa aineenvaihduntaansa kesän ryönäyksien ja menojen jäljiltä, tai muuten vaan. Raskaana oleville ja imettäville en tuotetta suosittele voimakkaan kuona-aine puhdistuksen vuoksi mutta heille suosittelen optimaalisetin käyttöä joka tukee ja buustaa aineenvaihduntaa taas säännöllisesti ja lempästi.

Itse en malta odottaa että voisin jo tämän aloittaa mutta haluan antaa sen verran aikaa että teistä lukijoista kaikki halukkaat pääsevät aloittamaan kuurin samaan aikaan!
Kuuri on helppo mutta tehokas. Voit halutessasi käyttää pelkkää D-Drink tuotetta mutta suosittelen mukaan myös optimaalisettiä. Tätä voit käyttää säännöllisesti ympäri vuoden, jos optimaalisetin kestotilaus mahdollisuus kiinnostaa niin laita minulle viestiä niin kerron kestotilaus alennushinnoista.

Miten tämä tapahtuu ja mitä saat kun lähdet mukaan?
D-Drink tuote maksaa 34,90e ja kuurilla juodaan 14 päivän ajan aamuisin yksi viherjuoma, keskitytään pieniin hyviin muutoksiin ja eletään normaalia arkea ja saat jatkaa ihan omaa ruokavaliotasi. Mitään muuta ei ole pakko muuttaa kuin lisätä yksi juoma aamuun. Nyt elokuusta innostuneena kuitenkin päätin lisätä pakettiin ”hieman” extraa halukkaille: Jokainen kauttani D-Drink kuurille lähtevä saa kaupan päälle watsapp tuki ryhmän kuurin ajaksi! Ryhmässä jaan joka aamu päivän vinkin ja olen virtuaalivalmentajasi sekä tarvittaessa myös puhelimen päässä kun kysymyksiä tulee. Tehdään ryhmässä pienistä muutoksista isoja kokonaisuuksia ja en tiedä teistä mutta oma kehoni tarvitsee pienen ”syys siivouksen” ennen varsinaista syksyä!

Toivottavasti lähdet drinkkeilemään kanssani ja mikäli päädyt mukaan niin laita minulle viestiä täällä tai instagramissa (silviahappyfit) tai pääset suoraan nettikauppaani shoppailemaan tästä.
Jos D-Drink ei kuulosta vielä omalta jutulta niin ota yllä olevat vinkit käytäntöön ja aloita rauhassa, meillä on koko elämä aikaa muutoksiin, tehdään niitä yksi kerralla ja katsotaan mitä muutos tuo tullessaan!

Elokuu terkuin, Silvia